Warhammer Invasion-razboiul e aici!
4 participanți
Pagina 1 din 1
Warhammer Invasion-razboiul e aici!
Inca o data lumea e scufundata in intuneric! In umbra si disperare! Morrslieb, luna magiei si a haosului straluceste ca o flacara in ceruri, in acord cu flacarile ce imbraca Lumea Veche! Disperarea si strigatele de durere a femeilor si copiilor sunt acoperite de rasul Zeilor Haosului! Flacarile urii si razboiului se intind ca niste tentacule zdrobind totul in calea lor. Doar sarutul macabru al Morrslieb mai se vede pe cer, dincolo de fumul altarelor ridicate in cinstea Celor Patru Zei.
Lacrimi..durere...panica...moarte...speranta e zdrobita. Pacea arde si ea impreuna cu Lumea. Oare ce se poate face in fata Intunericului si a Distrugerii? Oare mai poate fi oprit? Cavalerul Apocalipsei s-a coborit din Chaos Wastes si aduce Sfarsitul Timpului...
Distrugerea e aici...
Dar noi suntem aici...si atat timp cat noi suntem aici...lumea nu va pieri in intuneric! Caci oricat de adanc e intunericul, si oricat de mare e disperarea, Ordinea va fi mereu invingatoare! Spiritul nostru e just! Misiunea noastra e una sfanta! Si tot ce e drept si just nu poate fi usor infrant de nici o forta a Distrugerii! Vom sfida pe toti Zeii intunericului si vom relua lumea in numele a tot ce e drept! Noi suntem Ordinea!
Middenheim e in flacari! Fiecare suflet lupta pentru salvarea viitorului! Flacara lui Ulric nu trebuie stinsa! Nu vom permite acest lucru! Peste tot unde te uiti, nu exista decat durere, disperare, ura si nebunie! Cat vezi cu ochii, hoardele intunericului, cu fetele lor hidoase, atinse intr-un mod pervers de mutatiile zeilor lor, iau cu asalt ultimul bastion al omenirii inaintea distrugerii...Catapultele arunca cu cadavrele fratilor nostrii..nori de ciuma, si alte boli ale lui Nurgle se abat peste Middenheim...vrajitoriile lui Tzeentch ne transforma cosmarurile cele mai adanci in realitate, ca si cum realitatea nu era destul...fratii nostrii lupta pana la ultimul in fata brutelor insetate de sange ale lui Khorne! Si sufletele celor mai stoinici Preoti ai lui Sigmar sunt puse la incercare in fata tentatiilor lui Slaanesh, printul desfraului! Mii si mii de monstrii..demoni, zealots, cultisti, chosens...unde pica 100 se ridica 1000..speranta noastra se duce in pustie...
Peste tot se aud tobele razboiului, si goarnele sfarsitului.Zeii isi bat joc de noi..ne taie orice speranta...lumina de pe cer..s-a dus..fortele distrugerii au adus pe campul de batalie cele mai mari legende ale lor: Grom the Paunch, goblinul obez, cosmarul incarnat, Archaon, the lord of end times, Malekith....oare chiar nu mai e speranta...oare..totul e pierdut in cantecul morbid al tobelor de razboi si lamentul goarnelor corupte!
Preotii lui Sigmar se arunca orbeste in lupta, spargand captele monstrosilor Skaven, Witch Hunterii se dezlantuie pe viperele de Dark Elves...Guardsmen si Cavaleri, lupta umar la umar pentru a stavili prapadul. Oare...chiar nu mai avem speranta?
Cum..ce se aude? Goarne...tunete! Strigate! Panica intre Greenskins! DWARFII! Valuri peste valuri de Trollslayer, Daemon Slayers, Giant Slayers se arunca cu o furie nemaivazuta in trupele Distrugerii, Ironbreakerii legendari au iesit din tunelele unde luptau pentru a aduce speranta! Dar nu e destul...iubitii mei dwarfi...aliatii mei! Fratii mei! Magia e puternica..intunericul se lasa si peste voi..dar...inca o goarna..un sunet cristallin....Calaretii din Ulthuan! Uite! Leii Albi din Chrace! Thyrus Gormann e salvat! La stanga legendarii Archmages of Ulthuan dezlantuii Vanturile Magiei, cot la cot cu Magii mei, bagand spaima in trupele lui Archaon si Malekith!
La orizont.....se prea poate? Wood Elves si Lizardmen!!! Se prea poate sa fie speranta? Se prea poate ca cel mai mare razboi al erei noastre, in fata intunericului sa mai fie...speranta?
Karl Franz: In Intuneric exista lumina.
Teclis: In disperare exista speranta.
Thorgrim Grudgebearer: Vom lupta pana la ultimul, cu ultima noastra suflare. Afronturile nu vor fi uitate!
Finubar The Seafearer: Si daca pentru pace trebuie razboi...asa sa fie! Caci noi luptam pentru viitor, pentru pace, nu a noastra, ci a copiilor copiilor nostri!
Grimgor Ironhide: Voi nu mai aveti viitor...caci nu mai aveti prezent! Grimgor e cel mai tare!
Malekith: Sfaristul vostru e aproape..sangele vostru se va amesteca in cazanele noastre in gloria lui Kaela Mensha Kaine! A inceput...
Archaon: ....INVAZIA!
Lacrimi..durere...panica...moarte...speranta e zdrobita. Pacea arde si ea impreuna cu Lumea. Oare ce se poate face in fata Intunericului si a Distrugerii? Oare mai poate fi oprit? Cavalerul Apocalipsei s-a coborit din Chaos Wastes si aduce Sfarsitul Timpului...
Distrugerea e aici...
Dar noi suntem aici...si atat timp cat noi suntem aici...lumea nu va pieri in intuneric! Caci oricat de adanc e intunericul, si oricat de mare e disperarea, Ordinea va fi mereu invingatoare! Spiritul nostru e just! Misiunea noastra e una sfanta! Si tot ce e drept si just nu poate fi usor infrant de nici o forta a Distrugerii! Vom sfida pe toti Zeii intunericului si vom relua lumea in numele a tot ce e drept! Noi suntem Ordinea!
Middenheim e in flacari! Fiecare suflet lupta pentru salvarea viitorului! Flacara lui Ulric nu trebuie stinsa! Nu vom permite acest lucru! Peste tot unde te uiti, nu exista decat durere, disperare, ura si nebunie! Cat vezi cu ochii, hoardele intunericului, cu fetele lor hidoase, atinse intr-un mod pervers de mutatiile zeilor lor, iau cu asalt ultimul bastion al omenirii inaintea distrugerii...Catapultele arunca cu cadavrele fratilor nostrii..nori de ciuma, si alte boli ale lui Nurgle se abat peste Middenheim...vrajitoriile lui Tzeentch ne transforma cosmarurile cele mai adanci in realitate, ca si cum realitatea nu era destul...fratii nostrii lupta pana la ultimul in fata brutelor insetate de sange ale lui Khorne! Si sufletele celor mai stoinici Preoti ai lui Sigmar sunt puse la incercare in fata tentatiilor lui Slaanesh, printul desfraului! Mii si mii de monstrii..demoni, zealots, cultisti, chosens...unde pica 100 se ridica 1000..speranta noastra se duce in pustie...
Peste tot se aud tobele razboiului, si goarnele sfarsitului.Zeii isi bat joc de noi..ne taie orice speranta...lumina de pe cer..s-a dus..fortele distrugerii au adus pe campul de batalie cele mai mari legende ale lor: Grom the Paunch, goblinul obez, cosmarul incarnat, Archaon, the lord of end times, Malekith....oare chiar nu mai e speranta...oare..totul e pierdut in cantecul morbid al tobelor de razboi si lamentul goarnelor corupte!
Preotii lui Sigmar se arunca orbeste in lupta, spargand captele monstrosilor Skaven, Witch Hunterii se dezlantuie pe viperele de Dark Elves...Guardsmen si Cavaleri, lupta umar la umar pentru a stavili prapadul. Oare...chiar nu mai avem speranta?
Cum..ce se aude? Goarne...tunete! Strigate! Panica intre Greenskins! DWARFII! Valuri peste valuri de Trollslayer, Daemon Slayers, Giant Slayers se arunca cu o furie nemaivazuta in trupele Distrugerii, Ironbreakerii legendari au iesit din tunelele unde luptau pentru a aduce speranta! Dar nu e destul...iubitii mei dwarfi...aliatii mei! Fratii mei! Magia e puternica..intunericul se lasa si peste voi..dar...inca o goarna..un sunet cristallin....Calaretii din Ulthuan! Uite! Leii Albi din Chrace! Thyrus Gormann e salvat! La stanga legendarii Archmages of Ulthuan dezlantuii Vanturile Magiei, cot la cot cu Magii mei, bagand spaima in trupele lui Archaon si Malekith!
La orizont.....se prea poate? Wood Elves si Lizardmen!!! Se prea poate sa fie speranta? Se prea poate ca cel mai mare razboi al erei noastre, in fata intunericului sa mai fie...speranta?
Karl Franz: In Intuneric exista lumina.
Teclis: In disperare exista speranta.
Thorgrim Grudgebearer: Vom lupta pana la ultimul, cu ultima noastra suflare. Afronturile nu vor fi uitate!
Finubar The Seafearer: Si daca pentru pace trebuie razboi...asa sa fie! Caci noi luptam pentru viitor, pentru pace, nu a noastra, ci a copiilor copiilor nostri!
Grimgor Ironhide: Voi nu mai aveti viitor...caci nu mai aveti prezent! Grimgor e cel mai tare!
Malekith: Sfaristul vostru e aproape..sangele vostru se va amesteca in cazanele noastre in gloria lui Kaela Mensha Kaine! A inceput...
Archaon: ....INVAZIA!
Minael- Guardian
- Mesaje : 89
Data de inscriere : 14/01/2013
Localizare : Arad
Re: Warhammer Invasion-razboiul e aici!
Bun...mai sus e o mica, introducere daca doriti.
E drept, la mine in cap era mult mai frumoasa, scrisa, si la rece, a iesit un ciuri-buri.
Ideea era sa va introduc in lumea Warhammer..of the Old. Ca in Warhammer 40k, e o tema pentru alta data.
Este o lume a razboiului, a zeilor, a distrugerii si ordinii. E o lume a fanteziei. Ca in viitor, nici in the Old World (scuzati termenii in engleza, dar unele lucruri nu vreau sa le schimb, ies aiurea in romana), nu prea exista pace, nu prea exista decat sperante mici.
Warhammer Invasion, desi expansion-urile aduc tot felul de evenimente, gen The Burning of Deriksburg, pana la urma se rezuma la un lucru simplu: bate-ti adversarul.
Daca ar fi sa plasez povestea undeva, conform lore-ului, ar fi undeva in evenimentul Storm of Chaos, cand Archaon, Lord of End Times, the Everchosen (alesul celor 4 zei ai haosului), a invadat Imperiul (The Empire). Ma bazez pe asta pentru ca regasim eroi ca si Archaon si Grom the Paunch (in expansion-ul Legends), Grimgor Ironhide (in core set). Grimgor a fost invins doar o singura data in viata lui, si atunci mai mult cu ghilimele, de catre Crom The Conquerer la inceputul Storm of Chaos. Mai tarziu s-a revansat, si la batut pe Archaon spunand simplu: "Grimgor iz da best"..asa a fost salvat Imperiul. Povestea e lunga, nu intru in detalii.
As dori sa sar direct la reguli. Din pacate nu am poze, dar pe viitor, voi face pe dracu in patru, sa pun si poze explicative. Va rog sa notati ca aici discut la nivel de pachet de baza! Nu am inca si expansion-uri. Plus ca nu intru in detalii prea amanuntite, deoarece noaptea e scurta.
Exista 4 factiuni, Assault on Ulthuan, expansion-ul aduce inca 2.
Ele sunt: Distrugerea- Chaos si Orkz (Greenskinz), si Ordinea- The Empire si Dwarves. Assault on Ulthuan aduce pe Dark Elves pentru distrugere, si pe High Elves pentru Ordine.
Aceste rase au capitale. In jurul capitalelor se dau luptele. Lor li se mai adauga carti neutre, care in general se adauga unei din factiuni. Exemplu: Skaven si Undead pentru distrugere, Wood Elves si Lizardmen pentru ordine.
Capitala are 3 zone. Battlefield, Kingdom si Quest zone.
Fiecare zona are 8 puncte de viata in mod standard. Pentru a castiga o lupta, trebuie sa dai foc la 2 zone ale oponentului (sau ca el sa ramana fara carti).
Battlefield: este singura zona din care se poate ataca in orice alta zona a oponentului. Atacul porneste intr-o singura zona/tura, cu cartile declarate ca si atacatori. Exista carti speciale (gen eroul Greeyseer Thanquol, de la skaven, ce poate ataca din orice zona, sau mutatii de la chaos), ce pot trece peste acest lucru..dar cum ziceam, carti speciale, nu standard.
Kingdom: este zona de unde se extrag banii. Punctele de putere din acea zona (reprezentate de niste ciocanase rosii), dau numarul de banuti. Standard sunt 3 ciocanase...daca mai adaugam inca 5, indiferent de la ce provin (cladiri sau unitati), vom avea 8 (5+3).
Quest: este zona in care vom putea juca cartile misiuni. Misiunile variaza de la rasa la rasa, si in general aduc beneficii majore celor ce le completeaza. Tot din quest, punctele de putere dau numarul de carti ce le putem extrage din deck-ul nostru. Pe scurt..noi incepem cu 7 carti in mana. Cand ne vine randul, noi avem standard un ciocanas in quest si inca 2 de la o unitate. Deci 3 ciocanase. Vom lua din deck 3 carti pe care le vom juca apoi.
Developments: sunt carti pe care le punem cu fata in jos, si care aduc fiecare cate un punct de viata zonei in care sunt puse. Acele carti nu mai sunt in joc si pot fi atinse doar cu carti speciale( care le intorc, distrug, muta etc). Ele mai genereaza si anumite efecte. Exemplu: Constested Stronghold, primeste cate un ciocanas pentru fiecare development din zona respectiva. Daca avem 3 vom lua de pe acea carte, tura de tura, 4 banuti (1 standard+3 de la developments). Sau Trollslayers- Battlefield. Gain 2 attack dmg if you have at least 2 developments. De la sine inteles, unitatea primeste 2 ciocane la cel 1 al sau, daca avem minim 2 developments. Si tot asa.
Cuvinte cheie. Trebuie mare atentie. De exemplu...pe o carte, unitate, scrie: Battlefield only. acea carte se poate juca DOAR in acea zona, putand fii mutata doar cu vraji/abilitati speciale. E valabil pentru orice alta zona. battlefield. descriere. . Aceasta inseamna ca abilitatea respectiva are loc doar in zona respectiva, dar cartea poate fi jucata oriunde. Insa daca nu e in battlefield, ci in quest, de exemplu, abilitatea nu va avea efect. Cazul de mai sus, al Trollslayer-ilor. Daca ii avem in Quest/Kingdom, indiferent de numarul de developments, ei nu vor primi putere in plus.
Forced. E obligatiu sa se intample ce scrie acolo, in descriere. E ceva ce nu poate fi oprit.
Fazele fiecarui jucator sunt.
Faza 0.
Se pot face actiuni (oricare jucator).
Faza 1. Kingdom. decorupem unitati (1/tura), luam venitul,plasam bani pe quest dc e cazul).
Se iau actiuni (vraji, etc) (oricare jucator)
Faza 2. Quest. Se iau cartile din deck, se pun in mana, in functie de putere.
Se iau actiuni de ambii jucatori.
Faza 3. Capital phase. aici se cheltuie banii pe unitati, cladiri, support etc.
Se iau actiuni (ambii).
Apoi urmeaza atacul. Se declara atacatori, se declara zona in care se ataca, si se declara aparatori. Se numara punctele de atac,si punctele de aparare. Se iau actiuni (de exemplu coruperea unui atacator-chaos only). Se aplica damage-ul. Se extrage Thoughness (dmg reduction, dc e cazul).
Se iau actiuni (ambii jucatori).
Incheiat tura, incepe celalalt.
E foarte simplu, chiar daca explicatia poate parea dubioasa. Partea cu se iau actiuni, personal nu cred ca sunt destui bani pentru atatea actiuni, insa nha..fiecare cu strategia lui.
Ce inseamna putere si unitate? Unitatea este o carte pe care scrie unit. ea este un om/elf/ork/dwarf/ chaos. Exemplu: Savage Marauders, Black Orks, Defender of The Hold, etc. Unitatile sunt singurele ce pot apara si ataca. Ele au niste puncte de viata, reprezentate de un scut pe care scrie o cifra. Puterea unitatilor este data de mai sus mentionatele ciocanase. Daca e 1-unitatea va avea 1 punct de dmg. Daca are 4-va avea 4 puncte de damage. Deci daca ataci o capitala, ca sa arzi o zona, ce nu are developments, trebuie sa ataci cu un total de 8 ciocanase/putere.
Capitala nu poate fi atacata in timpul unui atac, decat dupa ce s-a pus damage-ul pe unitatile ce apara. Adica. Eu te atac cu 3 unitati, un total de 5 damage. Tu te aperi cu o unitate cu viata 4. Prima data omor aparatorul, si apoi ce ramane puncte de dmg, le pun pe capitala ta.
Exista si damage indirect prin carti speciale.
Nu poate sa existe, din nici un motiv, mai mult de o unitate EROU, intr-o zona.
Cladirile sunt cladiri de support, ce in general au cate un efect..si au si ele puterea lor. Insa puterea lor nu se ia in calcul la aparare. Doar la generare de venit/carti din deck.
In rest..totul e strategie. Desigur, e o prezentare succinta, si fara o demonstratie live, nu prea e nimic de priceput. Ce imi mai amintesc, voi edita post-ul.
Acestea sunt niste reguli generale, ce aparent se vor modifica putin in expansion-uri.
E drept, la mine in cap era mult mai frumoasa, scrisa, si la rece, a iesit un ciuri-buri.
Ideea era sa va introduc in lumea Warhammer..of the Old. Ca in Warhammer 40k, e o tema pentru alta data.
Este o lume a razboiului, a zeilor, a distrugerii si ordinii. E o lume a fanteziei. Ca in viitor, nici in the Old World (scuzati termenii in engleza, dar unele lucruri nu vreau sa le schimb, ies aiurea in romana), nu prea exista pace, nu prea exista decat sperante mici.
Warhammer Invasion, desi expansion-urile aduc tot felul de evenimente, gen The Burning of Deriksburg, pana la urma se rezuma la un lucru simplu: bate-ti adversarul.
Daca ar fi sa plasez povestea undeva, conform lore-ului, ar fi undeva in evenimentul Storm of Chaos, cand Archaon, Lord of End Times, the Everchosen (alesul celor 4 zei ai haosului), a invadat Imperiul (The Empire). Ma bazez pe asta pentru ca regasim eroi ca si Archaon si Grom the Paunch (in expansion-ul Legends), Grimgor Ironhide (in core set). Grimgor a fost invins doar o singura data in viata lui, si atunci mai mult cu ghilimele, de catre Crom The Conquerer la inceputul Storm of Chaos. Mai tarziu s-a revansat, si la batut pe Archaon spunand simplu: "Grimgor iz da best"..asa a fost salvat Imperiul. Povestea e lunga, nu intru in detalii.
As dori sa sar direct la reguli. Din pacate nu am poze, dar pe viitor, voi face pe dracu in patru, sa pun si poze explicative. Va rog sa notati ca aici discut la nivel de pachet de baza! Nu am inca si expansion-uri. Plus ca nu intru in detalii prea amanuntite, deoarece noaptea e scurta.
Exista 4 factiuni, Assault on Ulthuan, expansion-ul aduce inca 2.
Ele sunt: Distrugerea- Chaos si Orkz (Greenskinz), si Ordinea- The Empire si Dwarves. Assault on Ulthuan aduce pe Dark Elves pentru distrugere, si pe High Elves pentru Ordine.
Aceste rase au capitale. In jurul capitalelor se dau luptele. Lor li se mai adauga carti neutre, care in general se adauga unei din factiuni. Exemplu: Skaven si Undead pentru distrugere, Wood Elves si Lizardmen pentru ordine.
Capitala are 3 zone. Battlefield, Kingdom si Quest zone.
Fiecare zona are 8 puncte de viata in mod standard. Pentru a castiga o lupta, trebuie sa dai foc la 2 zone ale oponentului (sau ca el sa ramana fara carti).
Battlefield: este singura zona din care se poate ataca in orice alta zona a oponentului. Atacul porneste intr-o singura zona/tura, cu cartile declarate ca si atacatori. Exista carti speciale (gen eroul Greeyseer Thanquol, de la skaven, ce poate ataca din orice zona, sau mutatii de la chaos), ce pot trece peste acest lucru..dar cum ziceam, carti speciale, nu standard.
Kingdom: este zona de unde se extrag banii. Punctele de putere din acea zona (reprezentate de niste ciocanase rosii), dau numarul de banuti. Standard sunt 3 ciocanase...daca mai adaugam inca 5, indiferent de la ce provin (cladiri sau unitati), vom avea 8 (5+3).
Quest: este zona in care vom putea juca cartile misiuni. Misiunile variaza de la rasa la rasa, si in general aduc beneficii majore celor ce le completeaza. Tot din quest, punctele de putere dau numarul de carti ce le putem extrage din deck-ul nostru. Pe scurt..noi incepem cu 7 carti in mana. Cand ne vine randul, noi avem standard un ciocanas in quest si inca 2 de la o unitate. Deci 3 ciocanase. Vom lua din deck 3 carti pe care le vom juca apoi.
Developments: sunt carti pe care le punem cu fata in jos, si care aduc fiecare cate un punct de viata zonei in care sunt puse. Acele carti nu mai sunt in joc si pot fi atinse doar cu carti speciale( care le intorc, distrug, muta etc). Ele mai genereaza si anumite efecte. Exemplu: Constested Stronghold, primeste cate un ciocanas pentru fiecare development din zona respectiva. Daca avem 3 vom lua de pe acea carte, tura de tura, 4 banuti (1 standard+3 de la developments). Sau Trollslayers- Battlefield. Gain 2 attack dmg if you have at least 2 developments. De la sine inteles, unitatea primeste 2 ciocane la cel 1 al sau, daca avem minim 2 developments. Si tot asa.
Cuvinte cheie. Trebuie mare atentie. De exemplu...pe o carte, unitate, scrie: Battlefield only. acea carte se poate juca DOAR in acea zona, putand fii mutata doar cu vraji/abilitati speciale. E valabil pentru orice alta zona. battlefield. descriere. . Aceasta inseamna ca abilitatea respectiva are loc doar in zona respectiva, dar cartea poate fi jucata oriunde. Insa daca nu e in battlefield, ci in quest, de exemplu, abilitatea nu va avea efect. Cazul de mai sus, al Trollslayer-ilor. Daca ii avem in Quest/Kingdom, indiferent de numarul de developments, ei nu vor primi putere in plus.
Forced. E obligatiu sa se intample ce scrie acolo, in descriere. E ceva ce nu poate fi oprit.
Fazele fiecarui jucator sunt.
Faza 0.
Se pot face actiuni (oricare jucator).
Faza 1. Kingdom. decorupem unitati (1/tura), luam venitul,plasam bani pe quest dc e cazul).
Se iau actiuni (vraji, etc) (oricare jucator)
Faza 2. Quest. Se iau cartile din deck, se pun in mana, in functie de putere.
Se iau actiuni de ambii jucatori.
Faza 3. Capital phase. aici se cheltuie banii pe unitati, cladiri, support etc.
Se iau actiuni (ambii).
Apoi urmeaza atacul. Se declara atacatori, se declara zona in care se ataca, si se declara aparatori. Se numara punctele de atac,si punctele de aparare. Se iau actiuni (de exemplu coruperea unui atacator-chaos only). Se aplica damage-ul. Se extrage Thoughness (dmg reduction, dc e cazul).
Se iau actiuni (ambii jucatori).
Incheiat tura, incepe celalalt.
E foarte simplu, chiar daca explicatia poate parea dubioasa. Partea cu se iau actiuni, personal nu cred ca sunt destui bani pentru atatea actiuni, insa nha..fiecare cu strategia lui.
Ce inseamna putere si unitate? Unitatea este o carte pe care scrie unit. ea este un om/elf/ork/dwarf/ chaos. Exemplu: Savage Marauders, Black Orks, Defender of The Hold, etc. Unitatile sunt singurele ce pot apara si ataca. Ele au niste puncte de viata, reprezentate de un scut pe care scrie o cifra. Puterea unitatilor este data de mai sus mentionatele ciocanase. Daca e 1-unitatea va avea 1 punct de dmg. Daca are 4-va avea 4 puncte de damage. Deci daca ataci o capitala, ca sa arzi o zona, ce nu are developments, trebuie sa ataci cu un total de 8 ciocanase/putere.
Capitala nu poate fi atacata in timpul unui atac, decat dupa ce s-a pus damage-ul pe unitatile ce apara. Adica. Eu te atac cu 3 unitati, un total de 5 damage. Tu te aperi cu o unitate cu viata 4. Prima data omor aparatorul, si apoi ce ramane puncte de dmg, le pun pe capitala ta.
Exista si damage indirect prin carti speciale.
Nu poate sa existe, din nici un motiv, mai mult de o unitate EROU, intr-o zona.
Cladirile sunt cladiri de support, ce in general au cate un efect..si au si ele puterea lor. Insa puterea lor nu se ia in calcul la aparare. Doar la generare de venit/carti din deck.
In rest..totul e strategie. Desigur, e o prezentare succinta, si fara o demonstratie live, nu prea e nimic de priceput. Ce imi mai amintesc, voi edita post-ul.
Acestea sunt niste reguli generale, ce aparent se vor modifica putin in expansion-uri.
Minael- Guardian
- Mesaje : 89
Data de inscriere : 14/01/2013
Localizare : Arad
Re: Warhammer Invasion-razboiul e aici!
Frumoasa introducere in lumea "Warhammer", felicitari. Am asteptat prezentarea ta cateva zile dar in sfarsit ai reusit sa postezi. In zilele acestea am cautat sa ma informez cat de cat despre universul "Warhammer" si am urmarit cateva prezentari plus descrierea cartilor si a modului de joc, am ramas placut impresionat de joc. Acum o data cu prezentarea ta ma simt tot mai atras de el si cred ca voi cumpara si eu in viitor setul de baza pentru a putea juca. Imi plac mai ales cartile si ideea pe care se bazeaza jocul, desigur nici dinamica lui nu e de lepadat. Sper ca in curand sa reusesti sa ajungi pe la o sesiune si sa ne prezinti jocul, pentru ca e cu totul alceva cand vezi cum arata cartile si restul componentelor.
Iti multumesc pentru prezentare si mai asteptam si altele.
Cu simpatie si respect, Cosmin
Re: Warhammer Invasion-razboiul e aici!
Da...eu sunt fascinat de tot ce inseamna warhammer. Nu sunt o enciclopedie ambulanta, insa tot ador.
Daca totul e bine..cum am tot spus-o, prin februarie imi vine si primul ciclu, The Corruption Cycle, ce aduce in lupta Skavenii pentru destruction.
Am un regret, ca sunt prea scumpe acele..sleeves, sau cum le zice, sa infoliez fiecare carte. Dentistul costa prea scump ) plus alte urgii, gen nunti etc.
Insa vom avea pachetul mai ok. Si normal, daca reusesc sa ajung intr-o vineri..voi urmari vinerea asta, doar doar ajung, se va juca, cine doreste, cu pachetul meu. Jocul e frumos, expansion-urile sunt frumoase, universul in care are loc,e frumos...mai sunt multe lucruri de clarificat la reguli, dar in timp..toate se rezolva.
Ma bucur ca te atrage ideea jocului, sincer ma temeam ca nu are nici o sansa cu Magic.
Daca totul e bine..cum am tot spus-o, prin februarie imi vine si primul ciclu, The Corruption Cycle, ce aduce in lupta Skavenii pentru destruction.
Am un regret, ca sunt prea scumpe acele..sleeves, sau cum le zice, sa infoliez fiecare carte. Dentistul costa prea scump ) plus alte urgii, gen nunti etc.
Insa vom avea pachetul mai ok. Si normal, daca reusesc sa ajung intr-o vineri..voi urmari vinerea asta, doar doar ajung, se va juca, cine doreste, cu pachetul meu. Jocul e frumos, expansion-urile sunt frumoase, universul in care are loc,e frumos...mai sunt multe lucruri de clarificat la reguli, dar in timp..toate se rezolva.
Ma bucur ca te atrage ideea jocului, sincer ma temeam ca nu are nici o sansa cu Magic.
Minael- Guardian
- Mesaje : 89
Data de inscriere : 14/01/2013
Localizare : Arad
Re: Warhammer Invasion-razboiul e aici!
Nu sunt chiar asa de inchis cand vine vorba de jocuri, indiferent daca sunt board games sau card games, toate au dreptul la o sansa si un loc in inima mea. Imi place intr-adevar foarte mult "Magic" dar nu in mod exclusivist. Consider ca si "Warhammer" este un joc cu o mecanica asemanatoare plus inca cateva aditii foarte interesante, deci merita nu numai o sansa ci chiar mai multe.
Daca nu poti ajunge vinerea poti sa vi sambata fara probleme, nu e batut in cuie ca sambata nu putem juca card games. Te asteptam cand ai timp.
Cu simpatie si respect, Cosmin
Daca nu poti ajunge vinerea poti sa vi sambata fara probleme, nu e batut in cuie ca sambata nu putem juca card games. Te asteptam cand ai timp.
Cu simpatie si respect, Cosmin
Re: Warhammer Invasion-razboiul e aici!
La vara sper sa apucam sa inauguram si un table top game....Chaos in the Old world
Minael- Guardian
- Mesaje : 89
Data de inscriere : 14/01/2013
Localizare : Arad
Re: Warhammer Invasion-razboiul e aici!
Pentru mine suna prea razboinic jocul acesta deci cred ca voi ramane la "Magic". E posibil sa fie asemanatoare nu spun ca nu dar depinde fiecare de ce anume e atras la un joc.
Felicitari pentru prezentare.
Felicitari pentru prezentare.
dianadya- Game Master of the year
- Mesaje : 124
Data de inscriere : 08/01/2013
Varsta : 48
Localizare : Arad
Re: Warhammer Invasion-razboiul e aici!
Daca am inteles bine ceva despre magic..e fix aceeasi treaba. Doar ca nu i-am imbracat in zahar pentru prezentare
Ca si in Magic, scopul e sa iti anihilezi adversarul. La fel si aici. Drept e...nu e la fel de complex..insa e tot un razboi. Cine stie..poate iti va placea
Ah..si am uitat sa spun..aici nu exista avantajul unei rase asupra celeilalte. Gen..eu joc cu dwarves vs chaos, gata, eu castig mereu. E foarte echilibrat jocul. Tre sa muncesti pentru victorie.
Ca si in Magic, scopul e sa iti anihilezi adversarul. La fel si aici. Drept e...nu e la fel de complex..insa e tot un razboi. Cine stie..poate iti va placea
Ah..si am uitat sa spun..aici nu exista avantajul unei rase asupra celeilalte. Gen..eu joc cu dwarves vs chaos, gata, eu castig mereu. E foarte echilibrat jocul. Tre sa muncesti pentru victorie.
Minael- Guardian
- Mesaje : 89
Data de inscriere : 14/01/2013
Localizare : Arad
Re: Warhammer Invasion-razboiul e aici!
Suna interesant, chiar sunt curios cum se joaca.
Desi degeaba citesc regulamentul la orice joc, daca nu il am in fata, cu piese, carti, totul, nu il pot intelege, deci probabil ca o explicatie o sa fie nevoie, cel putin pentru mine, cand ai sa vi cu el
Toate cele bune!
Desi degeaba citesc regulamentul la orice joc, daca nu il am in fata, cu piese, carti, totul, nu il pot intelege, deci probabil ca o explicatie o sa fie nevoie, cel putin pentru mine, cand ai sa vi cu el
Toate cele bune!
Re: Warhammer Invasion-razboiul e aici!
Da...cel mai bine e live.
Vad ca vineri de la 18:30 e iar sedinta de partid pt Magic. Personal tot nu imi dau seama unde e locatia, dar o gasesc eu...cu intarziere, ca la 6 abia ajung de la servici.
Daca nu o fi alt program, deoarce iubi mea are examenul de soferi vineri, si poate in sfarsit, dupa atat timp, ne vom vedea, dar daca nu, ma voi sforta sa ajung si eu la eveniment. Macar cat sa vedem impreuna acest joculet, poate cuiva o placea.
Vad ca vineri de la 18:30 e iar sedinta de partid pt Magic. Personal tot nu imi dau seama unde e locatia, dar o gasesc eu...cu intarziere, ca la 6 abia ajung de la servici.
Daca nu o fi alt program, deoarce iubi mea are examenul de soferi vineri, si poate in sfarsit, dupa atat timp, ne vom vedea, dar daca nu, ma voi sforta sa ajung si eu la eveniment. Macar cat sa vedem impreuna acest joculet, poate cuiva o placea.
Minael- Guardian
- Mesaje : 89
Data de inscriere : 14/01/2013
Localizare : Arad
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum