Sa ne cunoastem mai bine

Pagina 1 din 2 1, 2  Urmatorul

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Sa ne cunoastem mai bine

Mesaj  tyco la data de Vin 23 Noi 2012, 12:01

Pe toate forumurile pe unde umblu exista un topic din acesta, unde fiecare membru nou se prezinta. Ca model as spune, avand in vedere tema acestui forum, nume, ocupatie, eventual varsta, alte hobby-uri, ce tip de jocuri preferi si ce jocuri detii! Incep eu

Ma numesc Iancu Octavian, am 23 de ani si sunt student in anul 3 la Aurel Vlaicu in arad, la Automatica si informatica aplicata. Alte pasiuni de-ale mele sunt Modelismul feroviar(fiind membru fondator si vicepresedinte a clubului de modelism feroviar din arad), jocurile video retro si bineinteles, jocurile de societate. Am in colectie Colonistii din catan+navigatorii+expansiune pentru 5-6 jucatori la jocul de baza, facuta de mine, Risk revised edition, kingsburg, eurorails plus inca cateva jocuri facute de mine și cateva vechi, de pe vremea comunista. Am detinut si Dungeons and dragons, legend of drizzt, dar m-am plictisit de el si nu mai aveam cu cine sa il joc, asa ca l-am dat. Ca si jocuri, le prefer pe cele usor de inteles, ce le pot explica usor noilor jucatori, sa se prinda repede, sa nu trebuiasca cunostiinte avansate de engleza(am jucatori mai batrani ce nu stiu engleza) si sa poata juca si copii mai mici(10-12 ani).

Sper la o colaborare cat mai apropiata!
Toate cele bune!
tyco
Game Master of the month
Game Master of the month

Data de inscriere : 23/11/2012
Varsta : 28
Localizare : In lumea mea

http://www.arrailclub.uv.ro

Sus In jos

Re: Sa ne cunoastem mai bine

Mesaj  Daquinus la data de Vin 23 Noi 2012, 14:45

Bun topicul

Ma conformez si eu.
Ma numesc Cosmin Giurgiu, am 39 de ani si de 6 ani sunt angajatul unei firme de mobila la comanda. Sunt casatorit si am un baietel de 5 ani de care sunt foarte mandru.